This bitch is back


Är tillbaka i etuna, älsklingtuna eller äckeltuna. you pick!
Jag var så pepp att åka hem, har jobbat sönder mig själv i sommar, hade jag inte haft Ann, cissi, forsberg, icka, isabel, linda , teija och resten av brudarna hade det ALDRIG gått. Har lärt mig massa saker!Inte helöer glömma therese  och melvin, mamma och pappa, elina <3  Dock har det kostat mig en del också. har varit en del sjuk, gallsten! Så vägen till näl kan jag med ögonbindel numera, det är en bedrift. Sommaren bjöd på fler saker, många bra, och några få tråkiga saker jag helst bara hade tokskitit i om jag kunnat spå min egen framtid. Well, ta till  sig och gå vidare. Jag behöver ju inte leva med att vara ett arsle a allafall :)
På tal om arsle, min kallelse till kirurgen kom antagligen idag, och jag ska dit imorogn, 50 mil åt fel håll nästan, , så jag får ringa imorogn och få en ny! och kanske får komma til Mälarsjukhuset kanske, vore väl bäst?! my hopes goes för operation, men man vet ju aldrig!
annars blir det iaf lek med tess och träning med jenny imorgon, OCH STÄDA GARDEROBEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0