bring it on bitch

Kan börja med att ja lekt med nina idag, fan va de har vat nice, verkligen, precis som gamla tider när vi hängt ihop som två muppar, träffat mkt snyggt folk och fått gjort en massa saker, Och hon ska gå omvårdnad med vilket ja är SÅÅÅHÄÄÄÄR glad för , fy fan va kul :)

Körde hem henne för en timme sen, då blir ja påmind om hur dåligt de mesta har gått sen ja kom hem, livet och bitterfitter bitchar tillbaka och nu känner jag mig överkörd,ledsen,arg,ensam,dålig,deprimerad och som skit! Nuär mitt vanliga liv tillbaka och jag är tydligen sooo screwd , nu ska ja lägga mig och gråta färdigt ( har nyss börjat) och hoppas att En solstråle vaknar imorron och som ska bitcha tillbaka mot alla som behandlar mig som skit, Fuck U. men som sagt, jj ska gråta klart nu!
dessutom ska ja möta elina vid stationen imorn, vi ska leka och äta köttfärssås! :)

Kanske är dags att vara ärlig nu ? Jo, men ni får börja, ja hoppas bara att nån där från ovan ( or under) är med mig!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0