Until hell freezes over

Men hej, sorry för dålig uppdatering men har som sagt jobbat hela dagen, gick inte ens hem mellan halv 3 å halv 5, satt å tjöta med Victoria . dagen har gått sketfort, är så glad att de rullar framot, hooh. iallafall imorse :
Lillebror står och river på min dörr kl 6, ja vägrara gå upp och fötsöker glömma att hjan skriker som en stucken gris, han ger sig inte å 10 minuter så ör angelica uppe å ger kattmat, baah :P
kvart i 7 riger dom från illern och undrar om ja kan komma in och jobba, bra att ni tinger när jag har jobb , segt. tydligen kris men skulle ju va 11 timmar på fölet så nepp. kommer till jobbet 5 i 9, och ser att ja glömt mina skor är hemma, ringer pappa och säger att han ska hämta dom. Min mobil gåt på högvarv, massa komunnr å ja fattar INGENTING, men när ja f¨år rast ringer jag upp och då undra en liten söt dam om ja kunde komma in imorn på A-sidan ( inte vart där förut) imorn mellan 1 och 9, JATACK ;)
så nu verkar de lösa sig med lite jobb, fick äbven en dag till på fölet, i april dock men mitt i storheljen, yeey :) så nu rulla de på som sagt.
nu ska ja sova, ska blit göööött :)

skriver imorn morgon, så ni vet stalkers ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0