Jamiacan me happy :)

Har haft en så trevlig dröm, herregud ;) haha!
ska snart iväg och jobba, mellan 3-9, ska säga till mamma att jag vill ha chips sen, de skulle vara gött ^^
nu måste ja plugga lite innnan jag drar, orkar verkligen inte men de borde ju va bra och bli färdig menar jag. väldigt gött!
Imorn blir de jobb hela dagen igen, så ja missar marknan, vilket inte gör särskilt mkt, mamma får köpa sånna där brunisar till mig ::) snäll mamma hjag har ;) haha! eller va jag tar förgivet helt enkelt!!
Och imorn är de robinsson, är helt såld på lille jarmo hahaha. så rolig :D
nej nej nej nej, jag kommer inte orka plugga, ska vila nu till 3. jag tar de en annan dag, när jag har lust! minsan ;) haha.

hörs senare- xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0